Social Icons

Ερώτηση του Πολιτικού κρατούμενου Γιώργου Γερμενή για τα εμπόδια στη φοίτηση μαθητών με αναπηρία και μαθησιακές δυσκολίες στο 6ο ΓΕΛ Αχαρνών


Ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας  για τα εμπόδια στη φοίτηση μαθητών με αναπηρία και μαθησιακές δυσκολίες στο 6ο ΓΕΛ Αχαρνών, κατέθεσε ο πολιτικός κρατούμενος  Βουλευτής Β΄ Αθηνών Γεώργιος Γερμενής, ο οποίος τονίζει  ότι η κατάσταση στην οποία έχει επέλθει η εκπαίδευση στη χώρα μας χαρακτηρίζεται από δυσλειτουργία, έλλειψη οργάνωσης και πόρων, και κυρίως έλλειψη συγκεκριμένων στόχων και προσανατολισμού.
Στα προβλήματα αυτά, το υπουργείο απαντά με ευκαιριακές λύσεις, οι οποίες μόνο ζημιογόνες αποδεικνύονται σε βάθος χρόνου. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η συγχώνευση τμημάτων στο 6ο ΓΕΛ Αχαρνών. Πιο συγκεκριμένα, στην Α’ Λυκείου φοιτούν 103 μαθητές, οι 6 εκ των οποίων είναι μαθητές με αναπηρία ή και μαθησιακές δυσκολίες. Η τάξη λοιπόν έχει χωριστεί σε πέντε τμήματα των 20 περίπου ατόμων, καθώς σύμφωνα με το νόμο 4.186 (άρθρο 28, παρ. 15), προβλέπεται μείωση του αριθμού μαθητών κατά τρία άτομα, σε τμήματα όπου εντοπίζεται μαθητής με κάποια εκπαιδευτική δυσκολία. Παρά την σαφή πρόβλεψη του νόμου, η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής ζήτησε από τη διεύθυνση του 6ο Λυκείου να γίνει συγχώνευση τμημάτων, κάτι που καθιστά εκ των πραγμάτων δυσκολότερη τη θέση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Φυσικά, οι διαμαρτυρίες γονέων, μαθητών ,καθηγητών και διεύθυνσης ήταν άμεσες, ενώ ο σχολικός σύμβουλος εκπαιδευτικών ζητημάτων υποστήριξε ότι κατανοεί τα αιτήματα μαθητών και καθηγητών, χωρίς ωστόσο να προβεί σε κάποια ενέργεια. Η συγκεκριμένη περίπτωση αποτελεί άλλη μια ένδειξη της κατάστασης που επικρατεί στο χώρο της Παιδείας, με συγχωνεύσεις τμημάτων, χαμηλή ποιότητα εκπαιδευτικού υλικού και εργασιακή εξόντωση των εκπαιδευτικών.

Ο πολιτικός κρατούμενος  Βουλευτής Β΄ Αθηνών Γεώργιος Γερμενής  ερωτά  τον αρμόδιο υπουργό:
  1. Θα μεριμνήσει για την απρόσκοπτη και νόμιμη λειτουργία της Α’ τάξης του 6ου ΓΕΛ Αχαρνών;
  2. Θα επιβληθούν κυρώσεις σε όσους δρομολόγησαν την παράτυπη συγχώνευση τμημάτων στο συγκεκριμένο Λύκειο;