Social Icons

ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΔΑΛΟ ΣΥΝΟΝΘΥΛΕΥΜΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ

«Είναι πολύ επικίνδυνο να προσπαθείς να αξιοποιήσεις φαινόμενα βίας για να ενοχοποιήσεις τις κοινωνικές αντιστάσεις. Πάντοτε ήμασταν ξεκάθαροι ότι οι επιλογές μας είναι αντίθετες με τις επιλογές της βίας και σαν αντίληψη και σαν κοσμοθεωρία». Αυτά δήλωσε σε χθεσινή του συνέντευξή στο ραδιόφωνο του Alpha, ο εκπρόσωπος Τύπου του παρδαλού συνονθυλεύματος, Πάνος Σκουρλέτης.

Πρόκειται για τον ίδιο άνθρωπο που προ μηνών, αμέσως μετά από αστυνομική επιχείρηση στο παραμάγαζο του ΣΥΡΙΖΑ μέσα στην ΑΣΟΕΕ (όπου ευρέθησαν ρόπαλα, αντιασυξιογόνες μάσκες και εκατοντάδες άδεια μπουκάλια μπύρας για την κατασκευή βομβών μολότοφ και μια αφίσα του Στάλιν…), δήλωνε υπερήφανα στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ:
«Τα ευρήματα της αστυνομίας στην ΑΣΟΕΕ είναι πράγματα που υπάρχουν στο σπίτι του καθενός μας. Οι ανακοινώσεις της ΕΛΑΣ είναι κουραφέξαλα. Δεν ξέρω αν εσείς κάνετε ανακύκλωση. Εγώ κάνω ανακύκλωση και έχω συνήθως γύρω στα 15-20 μπουκάλια γυάλινα στο σπίτι. Είμαι ένοχος γι’ αυτό; Εγώ λοιπόν σας λέω, επειδή έχω βρεθεί σε πορεία, έχω υποστεί τις επιθέσεις με χημικά, έχει βρεθεί να έχω και κάποια απ’ αυτές τις μασκούλες που βάζουν. Κάνω κακό; Είναι παράνομο αυτό;».

Τα συμπεράσματα δικά σας!